Назад в каталог
Аналоги
Continental VikingContact 8 235/55 R20 105H XL FR
Ширина: 235
Висота: 55
Радіус: 20
Сезон: зимова
Бренд: continental
Залишок: 4
Країна: DE
Рік: 2024
- Рейтинг:
-
Ширина: | 235 |
Висота: | 55 |
Радіус: | 20 |
Сезон: | зимова |
Бренд: | continental |
Залишок: | 4 |
Країна: | DE |
Рік: | 2024 |
З новими VikingContact 8 тепер доступна нова зимова шина з м’яким компаундом, яка одразу замінює попередню модель Continental ContiVikingContact 7. У центрі уваги розробки були безпечні характеристики водіння в сувору скандинавську зиму, комфорт і низький опір коченню, що особливо важливо для зростаючої кількості електромобілів у Північній Європі. Це робить новий VikingContact 8 придатним як для традиційних, так і для електричних автомобілів, позашляховиків і гібридів. Що стосується суміші протектора, хіміки Continental використовують нову суміш, яка зберігає максимальну гнучкість навіть за найнижчих температур. Це одна з основних вимог для надійного зчеплення та високого зчеплення на снігу та льоду. Разом із новим дизайном протектора він зменшує деформацію внутрішньої зони шини, зменшуючи втрати енергії при коченні та знижуючи опір коченню. Крім того, конструкція шин базується на результатах останніх досліджень. Каркас і внутрішній вкладиш у конструкції виготовлені з матеріалів, які зменшують внутрішнє тертя між компонентами шини та таким чином сприяють зниженню опору коченню. У поєднанні ці заходи призводять до зниження споживання палива в автомобілях зі звичайним двигуном і збільшення запасу ходу електромобілів. На додаток до країв блоків для зчеплення, кращими гарантіями високого зчеплення на зимових дорогах є планки – невеликі розрізи в блоках протектора. Для нового VikingContact 8 інженери розробили 3-зонну планку. Він складається з комбінації прямої, зигзагоподібної та синусоїдальної ламелей, які кріпляться одна за одною на протекторному блоці. Пряма планка на зовнішній стороні блоку стабілізує його та забезпечує хорошу керованість на сухих дорогах. Зигзагоподібні ламелі утворюють перехід до типових синусоїдальних ламелей для зимових шин. Вони служать для гармонійного розподілу сили і тим самим підвищують зчеплення навіть на мокрій дорозі. Класичні синусоїдальні ламелі розроблені для забезпечення максимального зчеплення на снігу завдяки максимальній довжині кромки на невеликій площі – вірно девізу розробників зимових шин про те, що максимальна довжина кромки веде до максимального зчеплення зі снігом. Нова конструкція профілю з бічними канавками, контактною плямою та гнучкою гумовою сумішшю шини значно знижує шум від шини/дороги. Це забезпечує більший комфорт водіння та менший рівень шуму в навколишнє середовище. Від цього особливо виграють пасажири електромобілів, оскільки шум шин значно помітніший через відсутність шуму двигуна. Новий VikingContact 8 підтверджує помітне зниження рівня шуму шини порівняно з попередньою моделлю завдяки рейтингу A на етикетці шин ЄС. При класифікації опору коченню VikingContact 8 отримує значення A або B на етикетці ЄС залежно від розміру та значення D для гальмівного шляху на мокрій дорозі.